10 Şubat 2014 Pazartesi

GÜNLER

Evet artık hangi günler post yazacağıma karar verdim.Açıkçası pek hoş günler değil.Eminim ki sizde sevmeyeceksiniz fakat ders programımızı öyle hazırlamışlar ki her akşam eve kendimi nasıl atacağım bilemiyorum.Fakat ders programı haftaya değişirse günleri de değiştiririm.3 gün post yazacağım demiştim.Günler: pazartesi,cuma ve pazar günü  benim hiç hoşuma gitmedi fakat yapacak bir şey yok.Eğer bu günlerde düzenli post yazabilirsem bir gün daha ekleyeceğim bu günler arasına.Ancak belirtmek isterim ki sınav dönemim genelde 15 günlük bir dönem oluyor.Bu günlerde yazamaz ve sizlere önceden haber veremezsem çok üzgünüm.Gerçi program değişmezse sadece pazartesi yazamam fakat yinede önceden söylemek istedim.Bu posttan sonra bir karar postu daha yayınlayıp bu günkü postumu paylaşacağım.Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder