16 Şubat 2014 Pazar

VATAN TOPRAĞI

Vatan toprağı kitabını öğretmenimiz önermişti.Bende hemen aldım.Sanırım 7. sınıftım. Fakat ben şimdi okudum.İyi ki de şimdi okumuşum. Eğer daha önce okusaydım konu hakkında bilgim olmadığından anlamayacaktım. Çünkü bu kitap Atatürk'ün hayatını anlatıyor.İçerisinde savaşlarda olduğu için konuları okulda öğrenip ondan sonra okumam akıllıca olmuş.Dediğim gibi Atatürk'ün hayatını anlatıyor.Kitabı okurken gözlerim sürekli doldu.Sürekli şükürler ettim Allah'ıma Atatürk'ü bizlere verdiği için. Daha da sevdim Atam'a daha da bağlandım.Mutlaka okunması gereken bir kitap.Eğer ki Türkiye'de yaşıyorsanız bu kitabı okumak zorundasınız bence. Ben altını çizerek okumam kitapları genelde çok beğenmediğim bir şey olmadığı sürece fakat bunda kitapta o kadar çok çizdiğim cümle oldu ki anlatamam.Tabii ki 10 puan verdim ve favori kitaplarıma ekledim. Bu kitabı anlatmak ne kelimelerle ne cümlelerle ne de metinlerle özetlenir. Evden çıkın ve bu kitabı almadan da geri gelmeyin.Kesinlikle bu konularda duyarlıysanız alın eminim sizde benim gibi hıçkırıklara boğularak okuyacaksınız. Kitabın sonlarına doğru okuyacağınız bir cümlede şu olacak ''...Arkasında karanlık bırakmadan batan tek güneş o oldu.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder